Beveiliger meldkamer Den Haag

Beveiliger meldkamer Den Haag
Stress bestendig, Team player, Representatieve uitstaling.
Functie omschrijving:
Als meldkamercentralist heb je een spilfunctie in noodsituaties
Als centralist ben jij de gastvrije stem aan de telefoon voor collega’s, klanten of anderen die een vraag, melding of klacht hebben.
Naast het te woord staan van mensen of het reageren op alarmmeldingen houd je vanuit de meldkamer cameratoezicht op de diverse werklocaties en monitor je de dagelijkse gang van zaken. Als er een incident of regelmatigheid is, stuur je de juiste collega er op af.
Je hebt dus veel te doen tijdens jouw dienst en je werkt met verschillende systemen en camera’s, dus is het voor een centralist belangrijk dat je stressbestendig bent en goed kunt multitasken.
Zo doe je dat als centralist-beveiliger bij 24u7 Smart Security
In deze afwisselende functie verricht je alle voorkomende beveiligingswerkzaamheden. De beveiliging draait 24/7 in een dag-, avond- en nachtdienst. We zorgen dat je altijd zes weken van tevoren de indeling weet zodat je je eigen sociale agenda daarop kunt aanpassen. Denk aan het plannen van vakanties, familieverjaardagen en gewoon even een dagje rust. Uiteraard is het belangrijk dat je fysiek en mentaal gezond en fit bent. Je kunt op beide locaties onze eigen zéér complete fitnessruimte gratis gebruiken (open van 7.00-19.00 uur).
Jouw werkdag: spannend en uitdagend
Als goed getrainde alarmcentrale operator monitor, beoordeel en verwerk je binnenkomende alarmen, voer je virtuele surveillancerondes uit via camerabeelden, stuur je surveillanten en hulpdiensten aan en nog veel meer. Je vormt de eerste schakel in de beveiligingsketen met als taak om zo kalm en snel mogelijk de relevante informatie te verzamelen, te analyseren en door te spelen. Het werk van een operator op de Alert Alarmcentrale is dan ook niet voor iedereen weggelegd.
Wat ga je precies/verder nog doen?
- Je bewaakt de bank en het terrein door middel van surveillance, het monitoren van beveiligingscamera’s en het observeren van verdachte activiteiten.
- Je controleert de toegang tot het bankgebouw, inclusief het screenen van bezoekers en het verlenen van toestemming voor toegang tot geautoriseerde personen.
- Je houdt toezicht op de dagelijkse waardetransporten die munten en bankbiljetten komen storten en ophalen.
- Je reageert op noodsituaties en zet je in voor de veiligheid van medewerkers en andere aanwezigen.
- Je werkt samen met de lokale wetshandhavingsinstanties bij ernstige incidenten of noodgevallen.
Wat bieden wij jou?:
Wij bieden:
- Boven!! Conform CAO van Particuliere Beveiliging, onder andere
- Contract voor 7 maanden, natuurlijk met uitzicht op verlenging;
- Werken op TOP locatie in Nederland
- Mogelijkheid om trainingen te volgen!
- Doorgroeimogelijkheden
*Uiteraard ben je nooit met de politie in aanraking geweest (het verkrijgen van politietoestemming is een wettelijk verplicht onderdeel van de selectieprocedure).